Povratak Paski most
Sanacija AB konstrukcije mosta Kopno-otok Pag na državnoj cesti DC 106

Paški most se zatvara noću, a automobile prevozi trajekt

Od 15. do 21. svibnja Paški most će noću, od 22 do 6 sati, biti zatvoren za promet. Za vrijeme izvođenja noćnih radova bit će osigurana trajektna veza na relaciji Fortica- Miletići, javlja Radio Pag. Trajektna linija namijenjena je za hitne slučajeve. Nakon završetka noćnih radova, 21. svibnja, Paški most bit će otvoren za prometovanje tijekom cijelog dana, ali jednim kolničkim trakom. Promet će se regulirati semaforima.

 

Kako je za Radio Pag rekla Tamara Pajić iz Ured za odnose s javnošću Hrvatskih cesta, u tijeku su radovi na sanaciji AB konstrukcije mosta Kopno-otok Pag na državnoj cesti DC 106. Započelo se s fazom radova na sanaciji dijelova naglavnice bliže ležajevima, zbog čega je privremeno zabranjen promet Paškim mostom za sva vozila čija ukupna masa prelazi 7,5 tona. Alternativni pravac je trajektna veza Prizna- Žigljen.

 

Što se točno radi na Paškom mostu pojasnio je Ante Valentić, rukovoditelj HC-Poslovne jedinice Zadar.

 

- Na Paškom mostu se, prvi puta od kada je izgrađen, a u promet je pušten 1968. godine, izvode armirano-betonski radovi na lukovima i na ležajevima na naglavnim gredama. Radovi su počeli prije dvije godine, ali sada su u posebno važnoj fazi i zbog toga je potrebna privremena regulacija prometa i uvođenje noćne trajektne veze za hitne slučajeve. Noćni radovi na mostu zahtijevaju posebnu organizaciju i postavljanje reflektora, no to će trajati samo nekoliko dana.

 

Valentić navodi kako će duljina radova ovisiti i o vremenskim okolnostima, odnosno hoće li biti bure koja bi otežavala ili onemogućila radove. Ako s vremenom bude u redu, najvažniji radovi mogli bi biti gotovi za tri do sedam dana. Nakon završetka ove faze radova, radovi će se nastaviti na drugim dijelovima Paškog mosta, a tada će se promet odvijati bez noćnog zatvaranja mosta, ali uz privremenu regulaciju prometa semaforima. To znači da će naizmjenice most prelaziti vozila s kopna prema otoku i s otoka prema kopnu.

Investitor radova su Hrvatske ceste, a izvođač tvrtka Spegra iz Splita. Vrijednost radova iznosi deset milijuna kuna, što je osigurano iz državnog proračuna.