VIA-VITA - ....

Mostovi na poštanskim markama

Ivo Aščić, mr. Marijan Binički
stručni članak - sažetak


    Osim što je postala vrijednosnica za unaprijed plaćanje poštanskih usluga, poštanska marka je naknadno dobila i brojne druge funkcije, kao što su: sredstvo promidžbe nacionalne baštine, marketinško oruđe ili pak predmet sakupljanja.

    Više stotina poštanskih maraka na temu mostova izdano je u svijetu samo zadnjih desetak godina. Na njima su do sada prikazani gotovo svi važniji mostovi bilo da se radi o onima od povijesnog značenja (londonski Tower Bridge, Karlov most u Pragu i dr.) ili o mostovima suvremene civilizacije (Golden Gate most u San Fnanciscu, bosporski most između Europe i Azije u Instanbulu, Harbour most u Sydneyu i dr.)

    Za razliku od ostalih marketinških medija, poštanska marka zaljepljena na pismo ili razglednicu ulazi u većinu kućanstava svijeta, te predstavlja vrlo važan put kako se jedna tema, kao što su npr. mostovi, mogu zamjetiti i prepoznati.



>> Sadržaj




ovitak časopisa

UDK 625.7:624.2/8
CODEN CSMVB2
ISSN 0411-6380


WEBMASTER