Ivo Aščić, mr. Marijan Binički
stručni članak - sažetak
Osim što je postala vrijednosnica za unaprijed plaćanje poštanskih usluga, poštanska marka je naknadno dobila i brojne druge funkcije, kao što su: sredstvo promidžbe nacionalne baštine, marketinško oruđe ili pak predmet sakupljanja.
Više stotina poštanskih maraka na temu mostova izdano je u svijetu samo zadnjih desetak godina. Na njima su do sada prikazani gotovo svi važniji mostovi bilo da se radi o onima od povijesnog značenja (londonski Tower Bridge, Karlov most u Pragu i dr.) ili o mostovima suvremene civilizacije (Golden Gate most u San Fnanciscu, bosporski most između Europe i Azije u Instanbulu, Harbour most u Sydneyu i dr.)
Za razliku od ostalih marketinških medija, poštanska marka zaljepljena na pismo ili razglednicu ulazi u većinu kućanstava svijeta, te predstavlja vrlo važan put kako se jedna tema, kao što su npr. mostovi, mogu zamjetiti i prepoznati.
>> Sadržaj