Novosti

Grad Šibenik i Hrvatske ceste dogovorili tempo rekonstrukcije svih preostalih ulaza u grad

Na radnom sastanku gradonačelnika Šibenika Željka Burića i direktora Hrvatskih cesta Josipa Škorića sa suradnicima i predstavnicima Građevinskog fakulteta u Zagrebu danas je u Šibeniku dogovarana dinamika provedbe građevinskih radova osuvremenjavanja cestovne mreže državnog značenja na širem području grada Šibenika.

– Ovo je jedan u nizu sastanaka, kakvih je već bilo nekoliko. Danas je prezentacija finalne verzije Prostorno-prometne studije razvoja Šibenika gledano sa aspekta državnih cesta. Ono što je evidentno je da je u odnosu na državne ceste zapostavljenost grada Šibenika dovela do dramatične prometne situacije kada govorimo o sigurnosti prometa, zagušenosti i o cjelokupnom prometnom sustavu grada Šibenika. Mi smo htjeli, zajedno s Gradom Šibenikom, sustavno riješiti taj problem prometa i vezano za to složiti prioritetne aktivnosti, rekao je Škorić.

Prostorno-prometnom građevinskom studijom Građevinskog fakulteta u Zagrebu planirana je rekonstrukcija čvorova Njivice, Rokići i Mandalina na način da se odmah grade dimenzionirani za četiri trake Jadranske magistrale.

– Prioritet za rješenje prometa u Šibeniku bila bi izgradnja drugog kolnika Jadranske magistrale od šibenskog mosta do Brodarice uključivo i izgradnju obilaznice Brodarice. O tome danas razgovaramo i na taj ćemo način posložiti prioritete kako bi pažljivo planirali građevinske radove, posebno u ljetnim mjesecima. Dinamiku izvođenja radova na čvorovima koji će ići u rekonstrukciju na toj dionici Jadranske magistrale posložit ćemo tako da ne remetimo i ovako kaotičan promet u Šibeniku, kazao je Škorić.

Ukupni troškovi svih zahvata još nisu poznati, a provedba će, po Škorićevim riječima, početi odmah po usuglašavanju prioriteta i obavljat će se u fazama.

Gradonačelnik Šibenika, Željko Burić zadovoljan je uspješnom suradnjom Hrvatskih cesta i direktora Josipa Škorića s Gradom Šibenikom te pristupom kojim se rješavaju i promet u kretanju i promet u mirovanju.

– Problem prometa u stajanju preuzeo je Grad Šibenik sustavom izgradnje podzemnih garaža koji kreče praktički od jeseni. Percipirali smo sve prometne probleme i oni su se počeli rješavati gradnjom čvora Meterize, koji će vrlo brzo biti gotov, nastavljaju se gradnjom čvorova Njivice i Rokići, ali je studija obuhvatila i sve ostalo što mi kao građani nismo dovoljno snažno komunicirali, a u tiho se rješavalo. To je činjenica vrlo intenzivnog razvoja grada, gradnje plaže Brodarica, turističkog naselja, projekta Zablaće, rješavanje problema TEF-a koji je krenuo ka ozbiljnoj priči za početak investiranja i naravno da je to zahtijevalo micanje zanemarenog Šibenika iz rezervne ladice i postavljanje na stol jer situacija to traži, rekao je Burić.

Svi sudionici sastanka obišli su gradilište novog čvora Meterize na kojem od jutros više nema privremenih semafora, ponovno se prometuje bez zastoja, a radovi izgradnje dvostrukog rotora se nastavljaju.

– Čvor Meterize se tehnički mogao napraviti i brže, ali bi to zahtijevalo da građevinarima omogućite standardne, normalne uvjete za građenje, a to bi bila potpuna obustava prometa. Kako to jednostavno nije moguće mi smo se, u suradnji s Hrvatskim cestama, maksimalno prilagođavali mogućem da promet teče, i tekao je, uz duboko razumijevanje sugrađana i turističku sezonu, kako smo rekli, dočekujemo bez semafora. Radovi će u laganom kontinuitetu trajati i dalje ne ometajući promet i projekt će biti u potpunosti završen krajem rujna ili početkom listopada, najavio je Burić.

izvor: Šibenski portal, http://sibenskiportal.rtl.hr

Buric skoric 2
Buric skoric 4
Buric skoric 7 696x522
Meterize rotor obilazak buric 300517 1
Meterize rotor obilazak buric 300517 4
Meterize rotor obilazak buric 300517 7