Novosti

Ri ugo 0
RIJEKA: Potpisan ugovor za izvođača radova na 456 milijuna kuna vrijednoj cesti DC403 18.06.2020

U Rijeci se trenutno izvode radovi na prometnoj infrastrukturi vrijedni 1,3 milijarde kuna

Pročitaj više
Korcula zupo+cesta
KORČULA: Dozvola za rekonstrukciju ceste Ž6224 15.06.2020

Županijska uprava za ceste Dubrovačko-neretvanske županije početkom lipnja dobila je pravomoćnu građevinsku dozvolu za projekt rekonstrukcije županijske ceste Ž6224.

Pročitaj više
Nin mostovi
Hrvatske ceste završile obnovu mostova u Ninu 13.06.2020

U Ninu je završena obnova mostova stradalih u velikoj poplavi u jesen 2017., koji će za nekoliko dana ponovo biti uporabivi, a u njihovu rekonstrukciju, učvršćenje te uređenje uloženo je 30 milijuna kuna, izvijestili su u petak iz Hrvatskih cesta (HC), nositelja tog projekta

Pročitaj više
Ston viadukt
PROJEKT PELJEŠAC: 200 radnika Brodosplita gradit će most i vijadukt kod Stona 12.06.2020

Gradnja objekata na pristupnim cestama prvi je veliki posao za neku od hrvatskih tvrtki u projektu povezivanja juga Hrvatske vrijednog tri milijarde kuna // Zbog koronakrize Kinezima na Pelješkom mostu nedostaje varilaca pa bi i tu mogao uskočiti Brodosplit sa svojim radnicima

Pročitaj više
Skoric vl inter 000
JOSIP ŠKORIĆ O PELJEŠKOM MOSTU: Završeno više od 50 posto radova. Umjesto Kineza, dijelove mosta spajat će varioci iz Brodosplita 08.06.2020

Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta tvrdi da unatoč koronakrizi najvažniji infrastrukturni projekt u Hrvatskoj može biti završen u roku, 31. srpnja 2021. godine

Pročitaj više
Jm glavna
POLA STOLJEĆA JADRANSKE MAGISTRALE: Cesta koju je pregazilo vrijeme, ali je ostala ljepota 01.06.2020

Zadovoljavajući prometne potrebe stanovništva, gospodarstva i turizma, Jadranska magistrala ubrzala je razvoj priobalja i cijele Hrvatske. Pruža se slikovitim krajolikom, pa je zbog panoramske vrijednosti jedna od atrakcija hrvatskoga turizma. No zbog svojih ograničenih prometnih svojstava (kolnik širine 6 do 7 m, a u istarskome području samo 5 do 6 m, polumjeri zavoja mjestimice manji od 60 m, a uzdužni nagibi veći od 6%) nije bila u stanju odgovoriti izazovu povećanoga prometa. Cesta često prolazi naseljima, a ponegdje ima i slabu hvatljivost kolnika i izrazito je izložena vjetru. Zbog toga su već 1975. počeli radovi na izgradnji zaobilaznica oko Pule, Rijeke, Crikvenice, Trogira, Splita, a do danas je većina prometa preusmjerena na suvremene autoceste, koje bi trebale postati dijelom planirane jadransko-jonske autoceste. Ta bi prometnica trebala povezati Trst i Kalamatu (Grčka), prolazeći kroz hrvatske krajeve od Rupe, na slovensko-hrvatskoj granici, preko Rijeke, Gospića, Svetoga Roka, Splita, Ploča i Dubrovnika do hrvatsko-crnogorske granice.

Pročitaj više