Gost Dnevnika N1 Televizije u utorak bio je predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić.
Josip Škorić kaže da su još u siječnju u dogovoru s dubrovačkim Zavodom za javno zdravstvo i kineskom tvrtkom koja gradi Pelješki most propisali epidemiološke mjere kojih su se svi držali.
No čini se da je sada dobro što su Kinezi radili i ispred rokova jer je pandemija koronavirusa utjecala na gradilište mosta.
U ovom trenutku je oko 150 radnika u obveznoj samoizolaciji nakon dolaska čarter letom iz Kine početkom mjeseca, oko 100 je zavarivča koji su ključni za nastavak svih aktivnosti na Pelješkom mostu.
“Oni izlaze iz samoizolacije 31.kolovoza i idu raditi posao zbog kojeg su došli. Pred nama je utrka s vremenom jer određeni pomaci su nastali usred korona krize.
I najveći problem nam je bio što su u Kini dvije tvrtke koje proizvode čelične konstrukcije bile zatvorene dva mjeseca, sada kreće utrka s vremenom i nadamo se da ćemo zaostatak uspjeti svesti na što manju moguću mjeru”, kazao je predsjednik uprave Hrvatskih cesta.
Na pitanje o situaciji na dva gradilišta pristupnih cesta kaže da oko one koju radi austrijska tvrtka nema nikakvih zakašnjenja, a oko obilaznice Stona koju radi grčka tvrtka kaže da ima zaostatka nastalog uslijed epidemije koronavirusa, ali nada se da neće biti značajnijeg kašnjenja.
“Oni izlaze iz samoizolacije 31.kolovoza i idu raditi posao zbog kojeg su došli. Pred nama je utrka s vremenom jer određeni pomaci su nastali usred korona krize.
I najveći problem nam je bio što su u Kini dvije tvrtke koje proizvode čelične konstrukcije bile zatvorene dva mjeseca, sada kreće utrka s vremenom i nadamo se da ćemo zaostatak uspjeti svesti na što manju moguću mjeru”, kazao je predsjednik uprave Hrvatskih cesta.
Na pitanje o situaciji na dva gradilišta pristupnih cesta kaže da oko one koju radi austrijska tvrtka nema nikakvih zakašnjenja, a oko obilaznice Stona koju radi grčka tvrtka kaže da ima zaostatka nastalog uslijed epidemije koronavirusa, ali nada se da neće biti značajnijeg kašnjenja.