Hrvatske ceste u 2020. godini planiraju izgraditi rotor u Ulici braće Radića te sanirati nadvožnjak na obilaznici
Vijest o planiranoj gradnji kružnog toka prometa na raskrižju Ulice braće Radića, Starog Brežanca i Sabolićeve razveselila je mnoge građane Koprivnice. Riječ je o raskrižju koje se često spominje kao jedna od najvećih gradskih ‘crnih točaka’ u prometu.
Tamo nepoštivanje prometnih propisa nije rijetkost, a s obzirom na veliku količinu prometa i neposrednu blizinu osnovne škole uistinu je potrebno naći bolje rješenje. Geodetske izmjere na tom raskrižju počele su još 2017. godine, a danas je na sastanku predstavnika Hrvatskih cesta i Grada Koprivnice potvrđeno kako bi radovi na izgradnji rotora trebali početi sljedeće, 2020. godine.
No, do samog početka radova potrebno je još odraditi nekoliko koraka, rekao nam je pročelnik Upravnog odjela za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo Tomislav Golubić:
– Projekt izgradnje kružnog toka u Ulici braće Radića na raskrižju sa Starim Brežancem i Ulicom Ivana Sabolića priprema se već godinu dana. Danas smo na sastanku s predstavnikom Hrvatskih cesta, gospodinom Davorom Bobičancem, dobili potvrdu da se na jesen ove godine očekuje ishođenje građevinske dozvole, a na proljeće 2020. godine krenut će i sami radovi na izgradnji navedenog kružnog toka.
Ulica braće Radića nalazi se na trasi državne ceste D-41 i radove na izgradnji kružnog toka financirat će Hrvatske ceste, kazao je Golubić. – Grad Koprivnica se obvezao da će riješiti imovinsko-pravne odnose na lokaciji rotora. Konkretno, tamo imamo dvije čestice koje moramo riješiti da osiguramo obuhvat zahvata za građevinsku dozvolu. Grad se obvezao riješiti pregovore s vlasnicima i kupnju tih zemljišta.
Uz taj rotor, sljedeće godine planirana je i sanacija nadvožnjaka iznad željezničke pruge na koprivničkoj obilaznici, kod raskrižja s Križevačkom cestom. – Hrvatske ceste su nas upozorile da sredinom 2020. godine moramo očekivati uspostavljanje privremene regulacije prometa na toj dionici jer će nadvožnjak određeno vrijeme biti zatvoren za promet. Zbog toga moramo obilazne pravce pripremiti za povećan broj vozila.
Sanaciju nadvožnjaka financirat će Hrvatske ceste. Grad Koprivnica sa svoje strane također ima neke planove, rekao nam je Golubić. – Razmatramo mogućnost izgradnje staze u dijelu Zagrebačke ulice, što bi Grad sam financirao, kao i dio javne rasvjete u Ulici Sveta tri kralja te preko samog nadvožnjaka kako bismo osigurali bolju prometnu sigurnost na tom dijelu prometnice.
Golubić je zaključio kako je suradnja Grada Koprivnice i Hrvatskih cesta izvrsna te da očekuje da će svi zajednički planovi biti i uspješno realizirani.