Službeno je počela izgradnja rotora koji se izmješta 100 metara zapadnije od raskršća kod bivšeg Autoremonta. Nositelj projekta su Hrvatske ceste, radove izvode tvrtke Mikić i Osijek Koteks, a izlicitirana cijena radova je 18 milijuna kuna, istaknuo je Mario Ćiković.
Početkom srpnja počeli su pripremni radovi za izgradnju rotora Kuk2. Naime, prema riječima matuljskog načelnika Maria Ćikovića 4. srpnja, počeli su pripremni radovi za početak gradnje novog rotora koji bi trebali biti gotovi u srpnju 2018. godine.
– Službeno je počela izgradnja rotora koji se izmješta 100 metara zapadnije od raskršća kod bivšeg Autoremonta. Nositelj projekta su Hrvatske ceste, radove izvode tvrtke Mikić i Osijek Koteks, a izlicitirana cijena radova je 18 milijuna kuna, istaknuo je Mario Ćiković.
Podsjetimo, početak izgradnje rotora i novog spoja na zaobilaznicu prošle godine najavio je Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković te Josip Škorić, direktor uprave Hrvatskih cesta.
– Ovo je jedan od najvećih prometnih problema koji se nalazi na trasi Autoceste Rijeka – Zagreb. Čvorište Matulji je trenutno najveći problem, pogotovo tijekom ljetnih mjeseci, a naš plan je da u što kraćem roku potvrdimo postupak javnog nadmetanja za odabir izvođača za prvu fazu ukupnog projekta kojeg radimo zajedno s ARZ-om. Naša želja i imperativ je da ovaj projekt bude gotov do početka turističke sezone sljedeće godine, istaknuo je Josip Škorić, direktor uprave Hrvatskih cesta na tiskovnoj konferenciji održanoj u Matuljima prije gotovo godinu dana.
....
autor: N. Cvjetović
PodUčkun.net