Usred pandemije i gospodarske krize na Pelješcu je započelo probijanje glavne cijevi tunela Debeli brijeg u sklopu izgradnje pristupnih cesta Pelješkome mostu. Iako se u javnosti najčešće spominje sam most - gradnja pristupnih cesta iznimno je teška i kompleksna.
Vijest o početku probijanja tunela Debeli brijeg odjeknula je u javnosti - no pristupne ceste Pelješkome mostu intenzivno se rade već četiri mjeseca. Tunel dug gotovo 2,5 km na drugoj je dionici trase.
- Dionica ukupno duga 12,4 km od čega 10,5 km izvodi Strabag, konkretno i na ovom tunelu, a 2 km od izvođača koji radi pristupne ceste na mostu, izjavio je voditelj projekta Jeroslav Šegedin.
U prosjeku probijaju četiri metra na dan. Tim tempom tunel bi mogao biti gotov za dvije godine. Dionica je iznimno zahtjevna i kompleksna - gradit će se i servisna cijev, još jedan manji tunel, tri vijadukta te centar iz kojega će se upravljati prometom na cijeloj dionici projekta koji će spojiti Hrvatsku.
Ukupna duljina jednog od čak četiri tunela koja će se graditi na Pelješcu u sklopu projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije je 32 km - od mjesta Duboka pa do mjesta Zaton Doli. On će premostiti neumski koridor.
Radi se i na stonskoj zaobilaznici - točnije na trećoj i četvrtoj dionici. Grčki Avax čisti teren.
- Na ovom ugovoru imamo dosta zahtjevnih objekata, svaki 1200 m dug i most kod Stona dužine gotovo 500 m, rekao je Šegedin.
Na jugu svi zadovoljni što Pelješki most napreduje.
- I svi oni skeptici koji su se dosad pitali što to nama sve skupa treba sad naročito u ovo doba virusa i blokade i svega ostalog su prestali biti skeptici. Znaju što će ta prometnica vrijediti cijelom jugu Hrvatske, kazao je načelnik Općine Ston Vedran Antunica.
U Hrvatskim cestama zadovoljni su dinamikom radova. Nadaju se da pandemija neće otežati nabavu određenih materijala iz Italije ili Španjolske.
Pogledajte video:
http://vijesti.hrt.hr/602749/peljeski-most-probijanje-glavne-cijevi-tunela-debeli-brijeg?jwsource=cl