Radovi će se izvoditi linearno, svakih petnaestak do dvadeset dana planira se završiti po jedna dionica i odmah postaviti osnovni asfaltni sloj kako bi se izbjegla prašina
Zbog produženog blagdanskog vikenda i povećanog prometa, rekonstrukcija državne ceste D44 na dionici od Lupoglava i Ročkog Polja (Bršćak) započela je danas, nekoliko dana kasnije nego je to početno najavljeno. Temeljita rekonstrukcija oko tri kilometra duge dionice obuhvaća i sanaciju tri klizišta kod naselja Bršćak, a njena je ukupna vrijednost oko 12,8 milijuna kuna bez PDV-a.
Proteklih godina fazno je obnovljen veći dio državne ceste D 44 od Lupoglava preko Buzeta do graničnog prijelaza Požane, pa investicija izvanrednog održavanja dionice Lupoglav - Ročko Polje (Bršćak) predstavlja završnu fazu. Njenim dovršetkom koji se očekuje u studenom, u cijelosti će se zaokružiti rekonstrukcija značajnog tranzitnog pravca od Istarskog ipsilona do ulaska u Sloveniju.
Radove izvodi firma Colas Hrvatska
Investitor su Hrvatske ceste, radove izvodi firma Colas Hrvatska iz Varaždina koja će danas biti uvedena u posao, a predviđeno je da će sanacija ceste trajati pet mjeseci. Izvodit će se ljeti pa je od Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture zatraženo izuzeće od zabrane radova tijekom ljetne turističke sezone. Radove se planira izvoditi uz privremenu regulaciju prometa, semaforima i ručnom regulacijom, naizmjeničnim propuštanjem vozila iz oba smjera.
Iako će se radovi odvijati u jeku turističke sezone, na ovom se tranzitnom pravcu koji od tunela Učka vodi do Buzeta i tu se grana prema zapadnoj obali Istre i graničnom prijelazu Požane, ne očekuju veće gužve.
Sanacija po suhom vremenu
S obzirom su jesenji i proljetni mjeseci bili dosta kišoviti, postojala je bojazan da bi se radovi mogli odužiti i to je razlog rekonstrukcije ceste tijekom ljetnih mjeseci. Uz rekonstrukciju ceste od Lupoglava do Ročkog Polja, sanirat će se klizište kod naselja Bršćak (kraj Ročkog Polja) i jedino tu za sada postoji nepoznanica hoće li se cesta zatvoriti za promet jer to ovisi o stanju kolnika i radovima koje će trebati poduzeti.
- Predviđeno je s radovima krenut dosta intenzivno kako bi se što veći dio posla, zbog sanacije klizišta kod mjesta Bršćak i kvalitetnije izvedbe, u što većoj mjeri odradio po suhom vremenu. Radovi će se izvoditi linearno, svakih petnaestak do dvadeset dana planira se završiti po jedna dionica i odmah postaviti osnovni asfaltni sloj kako bi se izbjegla prašina, najavio je buzetski gradonačelnik Siniša Žulić. (G. ČALIĆ ŠVERKO)
------
izvor: Glas Istre