Osim rekonstrukcije ceste prema Zatonu, na radnom sastanku razgovaralo se i o čvorovima Njivice te Mandalina, za koji će biti raspisan natječaj do kraja ove godine
Radni sastanak na temu rekonstrukcije državne ceste DC8 – Jadranske magistrale, dionice kod Šibenskog mosta, održan je danas je u Uredu gradonačelnika Grada Šibenika između gradonačelnika Željka Burića, njegovog zamjenika Danijela Milete s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. Josipa Škorića te članicom Uprave HC-a Željanom Šikić. Razgovaralo se o aktualnom projektu koji je pred raspisivanjem javnog natječaja za izbor izvođača radova, ali i ostalim budućim ključnim projektima, posebice o čvoru Mandalina te čvoru Njivice, a nakon sastanka izaslanstva su posjetila lokaciju u Zatonu.
- Ovo je nastavak odlične suradnje s Hrvatskim cestama, ali i nastavak rješavanja dugogodišnjih prometnih problema u Šibeniku. Koliko je kvalitetna naša suradnja, vidi se i iz izvrsnih prometnih rješenja projekta Rokići te čvora Meterize. Oba rješenja su promet učinila sigurnijim i bržim što ne sumnjam da će biti i slučaj s raskrižjem prema Zatonu. Riječ je o, uvjetno rečeno, manjem projektu, ali iznimno značajnom za sigurnost prometovanja na Jadranskoj magistrali“, istaknuo je gradonačelnik Burić.
Procijenjena vrijednost radova za rekonstrukciju raskrižja državne ceste DC8 s bivšom županijskom cestom (Raslina – Zaton – DC 8), koja je u međuvremenu postala nerazvrstana cesta na području grada Šibenika, iznosi 4.500.000,00 kuna, a rok izvođenja radova je četiri mjeseca.
- U rujnu ove godine ishođena je Građevinska dozvola te nas još očekuje raspisivanje javnog natječaja za izbor izvođača radova. Duljina zahvata na državnoj cesti DC8 (os1) iznosi 350.0m, a na cesti ŽC608800 (os2) prema Zatonu 138.25m. Projektnim rješenjem predviđeno je izmještanje pozicije postojećeg raskrižja državne i županijske ceste za otprilike 50 metara zapadnije na kvalitetniju lokaciju iz perspektive preglednosti i sigurnosti odvijanja prometnih tokova“, rekao je Škorić.
Dodane su trake za lijevo skretanje iz smjera Šibenika na odmorište Šibenskog mosta i iz smjera Vodica prema Zatonu. Također su dodane trake za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu raskrižju i izlazu sa privoza na D8, kao i trake za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu odmorištu i izlazu sa njega. Osim toga na sjevernom kraku raskrižja (prema Zatonu), predviđeni su fizički uzdignuti otoci za vođenje i usmjeravanje prometnih tokova. Rekonstrukcijom je ostvarena zaštita, premještanje, odnosno zamjena dijela postojećeg vodovoda te je osiguran i projekt napajanja te rasvjete raskrižja.
Osim rekonstrukcije ceste prema Zatonu, na radnom sastanku razgovaralo se i o čvorovima Njivice te Mandalina, za koji će biti raspisan natječaj do kraja ove godine. Riječ je, nakon čvora Rokići, o drugom deniveliranom ulazu u Grad Šibenik s državne ceste DC8, odnosno Jadranske magistrale. Također, bilo je riječi i o rekonstrukciji raskrižja državne ceste DC8 u Jasenovu i Crvenom Brigu te na Tromilji.
„Razgovarali smo o projektima koje smo završili i o budućim prioritetima za razvoj infrastrukture i održavanje. Ključni projekti su čvorovi Njivice te čvor Mandalina i u tom pravcu smo u visokoj fazi s dokumentacijom. Svi čvorovi su projektirani tako da u budućnosti mogu podnijeti promet s dva prometna traka u jednom smjeru“, naglasio je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić dodavši kako je ključno da Grad Šibenik i Hrvatske ceste zajednički sagledavaju razvoj prometne infrastrukture na području grada, dok je gradonačelnik Burić istaknuo da čvorovi u Šibeniku rješavaju promet i u kretanju i u stajanju.