Povratak 2018 11 25 vucervica
SPLIT: Novi ulaz s autoceste - gradit će se spojna cesta kod Kaštela i tunel Kozjak

Na sjednici Vlade usvojen je financijski plan Hrvatskih cesta kojim je po planu za 2019. godinu i projekcijama za 2020. i 2021. godinu, među ostalim, predviđen početak gradnje spojne ceste od čvora Vučevica do čvora kod Kaštela, na Jadranskoj magistrali

U Ministarstvu prometa i pomorstva u Zagrebu, održan je sastanak na kojemu su s ministrom Olegom Butkovićem i njegovim suradnicima, sudjelovali župan Blaženko Boban, zamjenik župana Ante Šošić, gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara i zamjenik gradonačelnika Nino Vela.

Na dijelu toga pravca dugog osam kilometara, nalazio bi se i tunel Kozjak dužine 2,5 kilometara. Izgradnjom ove ceste, grad Split bi dobio novi ulaz s autoceste, a značajno bi se skratio i put do planiranog županijskog Centra za gospodarenje otpadom u Lećevici.

Krstulović Opara: “Ovo bi trebalo smanjiti nepodnošljive gužve”

Gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara je zadovoljan, jer bi ovaj pravac preuzeo tranzitni promet s autoceste do splitske trajektne luke i obrnuto, što bi svakako smanjilo dosad nepodnošljive gužve. Gradonačelnik Krstulović Opara je također inzistirao i na željezničkom povezivanju grada Splita sa zračnom lukom u Resniku.

Posebno zadovoljan zaključcima s današnjeg sastanka je župan Boban, koji je izgradnju tunela Kozjak hrabro unio još u svoj predizborni program, u proljeće 2017. godine.

– Izuzetno sam zadovoljan prije svega činjenicom da poštujemo naš dogovor o redovnim mjesečnim sastancima grada Splita, Županije i Ministarstva. Ministar Butković nas je informirao da se za manje od mjesec dana, 11. prosinca ove godine, otvaraju ponude za studiju, idejno rješenje, projekt i građevinsku dozvolu za tunel Kozjak, što bi značilo da kroz godinu i pol (18 mjeseci) možemo očekivati raspisivanje javnog poziva za izvođače- izgovorio je u hipu župan Boban , te nastavio: -Mogu također kazati da se projektira brza cesta Mravince – TTTS (Stobreč) te da najdalje za 12 mjeseci, u trećem kvartalu 2019. godine, možemo očekivati građevinsku dozvolu i početak radova na toj dionici brze ceste. I treća, ali ne manje važna, dobra vijest je da je u tijeku natječaj za omišku zaobilaznicu s tunelom „Komorjak“ i spojem na Naklićku cestu.