Inovativni koncept rješenja sa čak dva, međusobno povezana rotora i nizom prilaza
Stručne službe Hrvatskih cesta ovog će mjeseca predati prijavu za svoj samostalni projekt uređenja najvećeg raskrižja na sjevernom ulazu u Varaždin, raskrižja Međimurske i Koprivničke ulice. Tu bi moglo niknuti koncept rješenja sa čak dva, međusobno povezana rotora i nizom prilaza, ukoliko projekt bude prošao na EU natječaju gdje se očekuje između šest i deset milijuna kuna.
Hrvatske ceste još su prošle godine samostalno pokrenule aktivnosti radi iznalaženja rješenja za raskrižje Međimurske i Koprivničke ulice u Varaždinu u sklopu nacionalnog programa rješavanja crnih točaka u prometu. Dva su razloga za to: prometne nesreće i posebice gust promet na spomenutim prometnicama. Naime, kako je pokazala analiza stanja prometnica na sjevernom dijelu Varaždina od 23. studenog, samo tijekom jednog sata zna proći i više od 3.780 vozila, odnosno prosječno godišnje između 24 i 37 tisuća.
Novi projekt raskrižja Međimurske i Koprivničke ulice, kako naglašavaju u HC-u, neće značiti samo rješenje jedne crne točke u prometu, nego će predstavljati i novi ulaz u grad Varaždinu. Isto to u HC-e želi vidjeti i na drugom, jugoistočnom dijelu Varaždina. Naime, tu im također cilj nije samo rješavanje dugogodišnjeg problema kućanske rampe, koja Varaždin dijeli na dva dijela, već otvaranje novog ulaza u grad Varaždin, koji bi se nastavljao na jugoistočnu gradsku obilaznicu.