Povratak Most+ston+1
Završena važna dionica spajanja južne Dalmacije: Jutros je konačno spojen most Ston!

Ovim zahvatom održavanja obnovit će se svi dijelovi konstrukcije mosta uključujući kompletnu strojarsku i elektro opremu kao i kolničku konstrukciju

Zadnji segment čelične nosive konstrukcije mosta Ston, koja se proizvodila u Brodosplitu, dug je 84,3 metra i težak je 363,5 tona

 

 

Posljednji segment mosta Ston, jednog od najzahtjevnijih objekata na trasi pristupnih cesta do Pelješkog mosta, jutros je spojen! Spajanje zadnjeg segmenta tog mosta između dva tunela na stonskoj obilaznici odgođeno je prošlog tjedna zbog jakog vjetra. Naime, za podizanje tog segmenta ne smije puhati vjetar više od pet metara u sekundi, a prošli je tjedan na lokaciji u Malostonskom zaljevu brzina vjetra dosezala i osam metara u sekundi.

 

 

Spajanje odnosno dizanje zadnjeg segmenta mosta, prema informacijama iz Hrvatskih cesta, počelo je rano jutro, u zoru, a sad se izvode radovi na njegovu osiguravanju i naštimavanju.

 

 

Zadnji segment čelične nosive konstrukcije mosta Ston, koja se proizvodila u Brodosplitu, dug je 84,3 metra i težak 363,5 tona. Most Ston dug je 485 metara i povezuje dva tunela na stonskoj obilaznici zbog čega je izgradnja tog mosta jedan od najzahtjevnijih objekata u projektu cestovnog povezivanja južne Dalmacije. Sastavljen je od šest segmenta koje nosi pet stupova i dva upornjaka. Most povezuje tunele Polakovica (1240 metara) i Supava (1290 metara).

 

 

 

....

 

izvor: Večernji list, autor: Josip Bohutinski